مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-01سياسي

فارس من| حل مشکل کمبود سونوگرافیست زن در مراکز درمانی مشهد با اجرای قانون انطباق


مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمام موسسات درمانی ملزم به رعایت قانون انطباق هستند، طبق این قانون خدمات درمانی باید به صورت همجنس و با رعایت موازین اخلاقی و شرعی به خدمت گیرنده ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مشهد، مخاطبان فارس من گزارشی را با عنوان کمبود سونوگرافیست خانم در مشهد به ثبت رسانده اند و درخواست پیگیری داشتند.

  خبرنگار فارس، این دغدغه مردمی را با مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در میان گذاشت.

علی اصغر انجیدنی در خصوص کمبود نیروی خانم سونوگرافیست در مشهد گفت: طبق نامه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تاریخ  27 مهر امسال مبنی بر قانون انطباق، تمام موسسات درمانی موظف هستند خدمات درمانی را با رعایت موازین شرعی و اخلاقی انجام دهند.

مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این نکته که این قانون بر انجام امور درمانی توسط کارشناس فنی همجنس تاکید دارد، تصریح کرد: علاوه بر اینکه بازدیدهای دوره ای جهت نظارت برنامه ریزی شده اند، از زمان درخواست مجوز برای موسسات درمانی، طرح انطباق در نظر گرفته می شود و به تعداد پرسنل آقا، پرسنل خانم نیز باید مشغول به کار شوند، در صورت وجود مغایرت، کمیسیون ماده 20 از صدور مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| حل مشکل کمبود سونوگرافیست زن در مراکز درمانی مشهد با اجرای قانون انطباق

فارس من| حل مشکل کمبود سونوگرافیست زن در مراکز درمانی مشهد با اجرای قانون انطباق